Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Warto przeczytać!
FAQ najczęściej zadawane pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA - FAQ

Informacje o produktach:

  • Czy data na opakowaniach kosmetyków to data ważności?

Kosmetyki firmy Avon posiadują 3-letni termin przydatności do użycia. Data umieszczona na opakowaniu jest to data produkcji, (nie jest to data ważności).
Litera "Z" oznacza fabrykę w Garwolinie. Pozostała kombinacja cyfr oznacza : dzień miesiąc rok.
Np. Z250820 produkt wyprodukowany w Gawrolinie dn. 25 sierpnia 2020 r.

Wszystkie kosmetyki firmy Avon mają 3 lata ważności od daty podanej na opakowaniu, zaś po otwarciu zgodnie z piktogramem na opakowaniu.
Avon stosuje oznaczenia w postaci symbolu otwartego słoiczka. Obok tego symbolu bądź wewnątrz słoiczka podana jest liczba miesięcy, w ciągu których należy zużyć produkt od dnia jego otwarcia.
12M oznacza, że od chwili otwarcia produkt powinien zostać zużyty w ciągu 12 miesięcy.

Gwarancja na produkty niekosmetyczne: 24 miesiące.

  • Dlaczego nie wszystkie produkty mają aktywny przycisk "do koszyka"?

Nie wszystkie kosmetyki Avon są w ciągłej sprzedaży. W naszej ofercie znajdują się produkty, które są w aktualnie obowiązującym katalogu. Dlatego może się zdarzyć, że niektórych kosmetyków zabraknie w naszej ofercie.

Kosmetyki, które są dostępne na naszej platformie i w aktualnym katalogu Avon mają aktywny przycisk "do koszyka"

Składanie zamówień:

  • Czy można zamówić kosmetyki telefonicznie lub sms-em?

Tak. Proszę o podane 5-cio cyfrowego kodu produktu oraz strony w katalogu, na której znajduje się produkt. I oczywiście ilość zamawianych produktów. Te dane wystarczą by złożyć zamówienie telefonicznie lub sms-em.

  • Czy można zamawiać kosmetyk Avon drogą e-mail?

Tak. Podobnie jak powyżej proszę o podanie kodu, strony i ilości. W przypadku wysyłki potrzebne będą jeszcze dane do wysyłki - adres z kodem pocztowym. 

  • Co jeśli produkt jest w katalogu a nie znajdę go na waszej stronie?

Może się tak zdarzyć, że nie zdążymy wprowadzić wszystkich produktów z katalogu. Można wtedy zadzwonić lub napisać e-maila lub dodać w uwagach do zamówienia, że np. proszę do zamówienia dodać produkt 00018 ze str. 108.

Po takiej informacji dodamy produkt do zamówienia.

Dostawa:

  • Mieszkam blisko Chorzowa. Czy mogę liczyć na dostawę gratis?

Jest to opcja zarezerwowana dla naszych stałych Klientów. Proszę jednak przed złożeniem zamówienia o kontakt. Ustalimy czy możliwe jest dostarczenie kosmetyków pod wskazany adres.

  • Co się stanie jeśli Kurier nie zastanie nikogo w domu?

Zgodnie z tym co podaje Poczta Polska jeśli kurier przy pierwszej próbie doręczenia nie zastanie nikogo w domu to ponawia doręczenie przesyłki w następnym dniu. Jeśli ponownie nikogo nie zastanie to pozostawia awizo z wiadomością, że przesyłka jest do odebrania na najbliższym urzędzie pocztowym.

Dostawcą paczek jest Poczta Polska.
Otrzymasz SMS-a z terminem dostawy paczki.
Dostawca podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki (dzień po dniu).
w przypadku dostawy przez Pocztę Polską, po nieudanych dwóch próbach doręczenia, paczka jest kierowana do odbioru na Twojej placówce pocztowej.

  • Czy mogę odebrać kosmetyki osobiście?

Tak. Zamówienie można odebrać pod adresem: Chorzów 41-500, ul. Ks. Jana Gałeczki 47/136. Proszę o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia dokładnego terminu odbioru.

Zwrot i reklamacje:

  • Czy mogę zrezygnować z zamówienia.

Na Avon Okazje Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu produktów Avon. Szczegółowy opis możliwości odstąpienia od umowy jest zamieszczony w Zasadach Składania Zamówień naszego serwisu.

  • Czy kosmetyki są objęte gwarancją producenta?

Kosmetyki Avon objęte są gwarancją producenta. Klient na prawo do reklamacji zamówionych kosmetyków. Podobnie jak w przypadku odstąpienia od umowy, dokładny opis zasad składania reklamacji i zwrotu towaru został opisany w Zasadach Składania Zamówień.

Formy płatności:

  • Czy mogę zapłacić blikem na telefon?

Tak. Jeśli tylko macie Państwo taką możliwość, używacie aplikacji, to bez problemu przyjmujemy taką formę zapłaty za kosmetyki.

  • Czy przy odbiorze osobistym w siedzibie mogę zapłacić kartą?

Niestety nie. Nie posiadam terminala płatniczego do realizacji takich płatności. Możemy za to zawsze umówić się na płatność dokonaną przelewem internetowym.
Dane do dokonania przelewu:
Nr rachunku: 41 1050 1243 1000 0090 9165 7222
ING O. w Chorzowie
Nazwa i adres: Aprimline Adam Pękała
ul. Ks. Jana Gałeczki 47/136
41-500 Chorzów, PL
Tytuł przelewu: zamówienie nr (...tu wpisz nr zamówienia...)

Kontakt z obsługą Klienta:

  • W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Można się z nami skontaktować na kilka sposobów:
kontakt telefoniczny lub sms: 601510714
Kontakt mailowy: kontakt@avonokazje.pl
Adres korespondencyjny:
Avon Okazje Adam Pękała
ul. Ks. Jana Gałeczki 47/136
41-500 Chorzów

  • W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi?

Jeśli chodzi o kontakt telefoniczny to prosimy dzwonić od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-18:00. W pilnych przypadkach można zadzwonić o dowolnej porze, również w dni wolne od pracy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl