Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Pocztex: KURIER 48) już od 199,00 zł.
Nowości
Avon Zestaw Full Speed Surfer
Avon Zestaw Full Speed Surfer
46,19 zł
szt.
Avon dwustronna myjka do pleców
Avon dwustronna myjka do pleców
17,99 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

FAQ najczęściej zadawane pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA - FAQ

Informacje o produktach:

  • Czy data na opakowaniach kosmetyków to data ważności?

Kosmetyki firmy Avon posiadują 3-letni termin przydatności do użycia. Data umieszczona na opakowaniu jest to data produkcji, (nie jest to data ważności).
Litera "Z" oznacza fabrykę w Garwolinie. Pozostała kombinacja cyfr oznacza : dzień miesiąc rok.
Np. Z250820 produkt wyprodukowany w Gawrolinie dn. 25 sierpnia 2020 r.

Wszystkie kosmetyki firmy Avon mają 3 lata ważności od daty podanej na opakowaniu, zaś po otwarciu zgodnie z piktogramem na opakowaniu.
Avon stosuje oznaczenia w postaci symbolu otwartego słoiczka. Obok tego symbolu bądź wewnątrz słoiczka podana jest liczba miesięcy, w ciągu których należy zużyć produkt od dnia jego otwarcia.
12M oznacza, że od chwili otwarcia produkt powinien zostać zużyty w ciągu 12 miesięcy.

Gwarancja na produkty niekosmetyczne: 24 miesiące.

  • Dlaczego nie wszystkie produkty mają aktywny przycisk "do koszyka"?

Nie wszystkie kosmetyki Avon są w ciągłej sprzedaży. W naszej ofercie znajdują się produkty, które są w aktualnie obowiązującym katalogu. Dlatego może się zdarzyć, że niektórych kosmetyków zabraknie w naszej ofercie.

Kosmetyki, które są dostępne na naszej platformie i w aktualnym katalogu Avon mają aktywny przycisk "do koszyka"

Składanie zamówień:

  • Czy można zamówić kosmetyki telefonicznie lub sms-em?

Tak. Proszę o podane 5-cio cyfrowego kodu produktu oraz strony w katalogu, na której znajduje się produkt. I oczywiście ilość zamawianych produktów. Te dane wystarczą by złożyć zamówienie telefonicznie lub sms-em.

  • Czy można zamawiać kosmetyk Avon drogą e-mail?

Tak. Podobnie jak powyżej proszę o podanie kodu, strony i ilości. W przypadku wysyłki potrzebne będą jeszcze dane do wysyłki - adres z kodem pocztowym. 

  • Co jeśli produkt jest w katalogu a nie znajdę go na waszej stronie?

Może się tak zdarzyć, że nie zdążymy wprowadzić wszystkich produktów z katalogu. Można wtedy zadzwonić lub napisać e-maila lub dodać w uwagach do zamówienia, że np. proszę do zamówienia dodać produkt 00018 ze str. 108.

Po takiej informacji dodamy produkt do zamówienia.

Dostawa:

  • Mieszkam blisko Chorzowa. Czy mogę liczyć na dostawę gratis?

Jest to opcja zarezerwowana dla naszych stałych Klientów. Proszę jednak przed złożeniem zamówienia o kontakt. Ustalimy czy możliwe jest dostarczenie kosmetyków pod wskazany adres.

  • Co się stanie jeśli Kurier nie zastanie nikogo w domu?

Zgodnie z tym co podaje Poczta Polska jeśli kurier przy pierwszej próbie doręczenia nie zastanie nikogo w domu to pozostawia awizo lub wysyłany jest SMS z wiadomością, że przesyłka jest do odebrania na najbliższym urzędzie pocztowym.

Dostawcą paczek jest Poczta Polska. 
Otrzymasz SMS-a z terminem dostawy paczki. 
Dostawca podejmuje próbę doręczenia przesyłki w terminie wskazanym w informacji SMS. 
W przypadku dostawy przez Pocztę Polską, po nieudanej próbie doręczenia, paczka jest kierowana do odbioru w najbliższej placówce pocztowej. 
Otrzymasz SMS-a z powiadomieniem, że paczka jest do odebrania w najbliższej placówce pocztowej

  • Czy mogę odebrać kosmetyki osobiście?

Tak. Zamówienie można odebrać pod adresem: Chorzów 41-500, ul. Ks. Jana Gałeczki 47/136. Proszę o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia dokładnego terminu odbioru.

Zwrot i reklamacje:

  • Czy mogę zrezygnować z zamówienia.

Na Avon Okazje Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu produktów Avon. Szczegółowy opis możliwości odstąpienia od umowy jest zamieszczony w Zasadach Składania Zamówień naszego serwisu.

  • Czy kosmetyki są objęte gwarancją producenta?

Kosmetyki Avon objęte są gwarancją producenta. Klient na prawo do reklamacji zamówionych kosmetyków. Podobnie jak w przypadku odstąpienia od umowy, dokładny opis zasad składania reklamacji i zwrotu towaru został opisany w Zasadach Składania Zamówień.

Formy płatności:

  • Czy mogę zapłacić blikem na telefon?

Tak. Jeśli tylko macie Państwo taką możliwość, używacie aplikacji, to bez problemu przyjmujemy taką formę zapłaty za kosmetyki.

  • Czy przy odbiorze osobistym w siedzibie mogę zapłacić kartą?

Niestety nie. Nie posiadam terminala płatniczego do realizacji takich płatności. Możemy za to zawsze umówić się na płatność dokonaną przelewem internetowym.
Dane do dokonania przelewu:
Nr rachunku: 41 1050 1243 1000 0090 9165 7222
ING O. w Chorzowie
Nazwa i adres: Aprimline Adam Pękała
ul. Ks. Jana Gałeczki 47/136
41-500 Chorzów, PL
Tytuł przelewu: zamówienie nr (...tu wpisz nr zamówienia...)

Kontakt z obsługą Klienta:

  • W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Można się z nami skontaktować na kilka sposobów:
kontakt telefoniczny lub sms: 601510714
Kontakt mailowy: kontakt@avonokazje.pl
Adres korespondencyjny:
Avon Okazje Adam Pękała
ul. Ks. Jana Gałeczki 47/136
41-500 Chorzów

  • W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi?

Jeśli chodzi o kontakt telefoniczny to prosimy dzwonić od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-18:00. W pilnych przypadkach można zadzwonić o dowolnej porze, również w dni wolne od pracy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl